Síla přírody, skvělý design a promyšlená marketingová strategie

Glamping stany - resort

Přinášíme Vám rozhovory s majiteli a manažery glampingových projektů.  Projekt Dômes Charlevoix- Simon Veilleux  je skvělou kombinací luxusního ubytování, venkovního zážitku a výjimečného designu, který přitahuje lidi z celého světa.

 Jak vás napadlo zřídit glamping resort?

Dômes Charlevoix:  Dômes Charlevoix se zaměřuje na klientelu hledající jedinečný zážitek. Ať už jsou to turisté, kteří hledají nové zážitky, tak rodina, která si přeje vyrazit na víkend z města, nebo je naším klientem mladý pár, který chce mít pár chvil v přírodě, jen pro sebe. 

Proč jste se rozhodli pro glamping stany?

DC:  Měli jsme zkušenostmi z hotelnictví. V dnešní době lidé hledají zážitek se vším všudy. Glamping stany nám umožňují nabídnout našim zákazníkům nový způsob ubytování nebo kempování, aniž by to bylo na úkor jejich pohodlí. 

Jakou zpětnou vazbu od svých hostů dostáváte? Co si na Vašich glamping stanech nejvíce oblíbili? 

DC:    

  • Neobyčejný výhled
  • Zážitek
  • Luxus a pohodlí

Dômes Charlevoix se od ostatních zážitkových projektů turistického ubytování odlišuje tvarem, ale také kvalitou nabízených služeb. Návštěvníci si cení svobody a soukromí. Na místě není žádný personál. Návštěvníci získávají své klíče prostřednictvím malých zabezpečených boxů u vchodu do areálu. Během svého pobytu mají tedy větší pocit volnosti a dobrodružství. 

Uvnitř glamping stanu k není nic ponecháno náhodě. Plná kuchyň a luxusní koupelna. Jen málokdo by v glamping stanu čekal takovou úroveň luxusu a pohodlí. Navzdory omezenému prostoru mohou stany ubytovat až 4 osoby díky 2 postelím.

Na internetu, máte spoustu pozitivních ohlasů.  Jak se vám podařilo získat takovou popularitu?

DC:  V odvětví cestovního ruchu je marketing a kvalita produktů vším. Náš úspěch mimo znýmí region je založen na 3 klíčových prvcích:

Komunikace na sociálních sítích

Náš tým věnuje zvláštní pozornost tomu, aby vždy zůstali relevantní komentáře a recenze na Facebooku a Instagramu. Téměř veškerá naše komunikace probíhá na těchto platformách, které mají téměř 180 000 sledujících. Kromě pravidelných soutěží, abychom udrželi jejich pozornost, tam často sdílíme fotografie. Jeden příspěvek na naší stránce na Facebooku často osloví více než 50 000 lidí. Naše poslední soutěž dosáhla téměř 1 500 000 shlédnutí. Hodně také těžíme z regionu. 

Tvorba obsahu

Krása fotografií glampingů je jedna věc a realita věc druhá. Protože víme, že si zákazníci rezervují pobyt na základě dostupných fotografií, rozhodli jsme se vytvořit kvalitní obsah pro všechna roční období. Proto jsme spolupracovali s talentovanými fotografy. Tato spolupráce nám umožnila shromáždit desítky vysoce kvalitních fotografií.

Influenceři 

Od otevření společnosti Dômes Charlevoix nás kontaktovalo mnoho influencerů. Pár jsme jich vybrali. 

Společnost Dômes Charlevoix se podělila i o pár čísel. Je působivé, jak se dobrý nápad, tvrdá práce, vášeň pro glamping a pohostinnost vyplácí. 

  • Od otevření ubytovali více než 1 800 návštěvníků. 
  • 99% obsazenost od otevření. 
  • Průměrné hodnocení 4,8 z 5 hvězdiček na Facebooku a Googlu.
  • K dnešnímu dni více než 300 000 návštěv webových stránek Dômes Charlevoix, z nichž více než 39% pochází ze zemí mimo Quebec.
  • Téměř 150 000 sledujících na FB
  • Více než 27 700 sledujících na Instagramu.
  • Více než 12 000 e -mailů od lidí, kteří si přejí zůstat informováni o projektu.
  • Více než 50 publikací o mezinárodních blocích a médiích o architektuře a cestovním ruchu, včetně CNN Business.
  • Několik článků v médiích v Quebecu, včetně Le Journal de Quebec, Le Journal de Montreal, Le Soleil, Le Devoir, La Presse atd.

 

 

 

Kontakt

Ing. Barbora Hlávková

Tel: 773 750 076

Email: bara.hlavkova@gmail.com

Chcete zaslat více materiálů a ceník?
Kontaktujte nás pomocí formuláře nebo rovnou zavolejte